Jyväskylän yliopisto


Tuire Koponen (PsT, dos.) toimii apulaisprofessorina Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden laitoksella. Hän on Pelaamalla paremmaksi! -konsortiohankkeessa Jyväskylän yliopiston tutkimus- ja kehittämishankkeen vastuullinen johtaja. Hänen erikoisosaamistaan ovat matematiikan oppimisvaikeudet ja matemaattisten taitojen kehittyminen sekä interventiotutkimus.


Markus Hähkiöniemi (FT, dos.) toimii matematiikan pedagogiikan yliopistonlehtorina Jyväskylän yliopiston opettajankoulutuslaitoksella. Hän tutkii muiden muassa vuorovaikutusta matematiikan oppimisessa. Pelaamalla paremmaksi -hankkeessa hän on ollut osa pelin sisältöä kehittävää tiimiä.


Jarno Rautiainen (PsM) on psykologian väitöskirjatutkija ja toimii Pelaamalla paremmaksi! -hankkeessa projektitutkijana. Hän on osa pelin sisältöä kehittävää tiimiä ja osallistuu näin sisältöjen kehittämiseen ja validointiin. Työnkuviin kuuluvat oppimispelin sisällöllistä ja teknistä kehitystyötä koskeva koordinointi tiimien välillä. Hän koordinoi lisäksi hankkeen oppimispelin pilotointia, vaikuttavuustutkimusta ja aineistonkeruuta.


Niilo Mäki Instituutti


Matti Kinnunen työskentelee Niilo Mäki Instituutissa ohjelmoijana. Hän on Pelaamalla paremmaksi! -konsortiohankkeen Niilo Mäki Instituutin osuuden hankevastaava ja oppimispelin pääkehittäjä.


Jaakko Ryssy työskentelee Niilo Mäki Instituutissa Ekapelien ja DigiLukiseulojen järjestelmäasiantuntijana ja käyttäjätukena. Pelaamalla paremmaksi! -hankkeessa hän työskentelee pelisuunnittelijana. Hän on osa teknisestä kehityksestä vastaavaa tiimiä.


Aryan Vandi työskentelee Niilo Mäki Instituutissa Pelaamalla paremmaksi! -hankkeen graafisena suunnittelijana (eng. game artist). Oppimispelin visuaalinen puoli on hänen kädenjälkeään. Hän on osa teknisestä kehityksestä vastaavaa tiimiä.


Juha-Matti Latvala työskentelee Niilo Mäki Instituutissa toiminnanjohtajana. Pelaamalla paremmaksi! -hankkeen toimintaan hän on osallistunut käymällä neuvotteluja rahoittajan kanssa sekä sparraamalla ja tuomalla ideoita pelin ja sen sisältöjen kehittämiseen.